Львів
Наш склад
ТЕЛ.
098 058 09 52
Час роботи
ПН - ПТ 10 - 18, СБ 10 - 15
E-MAIL
kangazlviv@gmail.com
Viber
0980580952

ГБО на прямий вприск FSI


Міні-комплект ГБО KME Nevo Pro 6 цил. (Ред. Zeta S до 340 к.с., форс. Barracuda, фільтр Alex Ultra 360)

Мінікомплект KME Nevo Pro 6 циліндрів - призначени..

8160 грн.

Міні-комплект ГБО KME NEVO-SKY DIRECT 4 цил. (Ред. KME Silver S6, форс. Barracuda, філ. Alex Ultra 360)

Мінікомплект KME NEVO-SKY DIRECT 4 циліндри - приз..

10650 грн.

АКЦІЯ
Міні-комплект ГБО KME ZENIT DIRECT 4 цил. (Ред. KME Silver S6, форс. Barracuda, філ. Alex Ultra 360)

Міні-комплект ZENIT DIRECT це  нова, інноваці..

11700 грн. 12000 грн.

Міні-комплект ГБО STAG-400 DPI, версія A1- 4 цил.

Міні-комплект  Stag-400 DPI A1 - це суча..

10470 грн.

Міні-комплект ГБО STAG-400 DPI, версія B2- 4 цил.

Міні-комплект  Stag-400 DPI B2 - це сучасна с..

10560 грн.

Показано з 1 по 5 із 5 (всього 1 сторінок)

На сьогоднішній день ринок автомобілів з двигунами FSI постійно збільшується, у зв'язку з чим все частіше виникає питання про актуальність і можливості установки ГБО на прямий впорскування.

Нічого новаторського в переобладнанні двигунів з розподіленого впорскування палива на газове паливо немає, що вже має заспокоювати всіх автовласників даних моторів. ГБО на вищезгадані двигуни масово встановлюють ГБО 4-го покоління, а пропозиції рішень зводяться до бюджету установки і якісному підбору необхідного обладнання під індивідуальну модель автомобіля.

Як підібрати ГБО на FSI двигун?


Питання установки ГБО на авто безпосереднього вприскування FSI дещо ускладнюється в силу певних обмежень. Даний момент пов'язаний з тим, що в таких двигунах розпилювач форсунки розташовується в камері згоряння, в той час, як на звичайних двигунах знаходиться у впускному колекторі. У процесі роботи відбувається схильність до впливу високих температур і тиску, аж до 200 атмосфер, що, в свою чергу, створює паливний насос. У зв'язку з цим явищем виключається можливість відключення бензинової форсунки при роботі на газі, адже їй необхідно охолодження від протікаючого через неї палива.

Але існує кілька варіантів рішень, які були ретельно продумані фахівцями для ГБО на авто з прямим уприскуванням, таким чином створюючи обхід системи, і в результаті стає можливим перевести сучасні двигуни на газове паливо.

В основному, дану проблему вирішують 2 способи:

  •  Пропарений газ виявляється у впускному колекторі при залученні окремої газової форсунки. Для забезпечення працездатності бензинових форсунок при допустимій температурі, через них пропускається приблизно 10% палива. Результат виглядає наступним чином: в камеру згоряння потрапляє 90% газового палива і 10% бензинового палива;
  •  Рідкий газ впорскують в камеру згоряння завдяки застосуванню штатної бензинової форсунки. Таким чином рідкий газ безпосередньо подається в циліндр. В даному підході відбувається відмова від установки газових форсунок, а пропонується використання штатних бензинових аналогів. Спосіб передбачає подачу рідкого газу в камеру згоряння за допомогою насоса високого тиску, попередньо забезпечивши харчування мотора, в той час, як зазвичай, в робочу камеру відбувалася подача бензину. Головна перевага представленого способу полягає в повноцінному переході на газову подачу, цілком відмовившись від бензинового палива.

ГБО на прямий вприск FSI - економія і ергономічність!


Яка вигода чекає покупців ГБО безпосереднього вприскування FSI? За аналітичними підрахунками і практиці, повна окупність устаткування настає приблизно через 9 тис. Км, з невеликими відхиленнями показників. З цього моменту власник вже відчуває значну економію на бензиновому паливі.

Для більш докладної інформації, перед тим, як купити газ на FSI, рекомендуємо Вам зв'язатися з нашими менеджерами, які з радістю допоможуть розібратися з усіх питань і допоможуть вибрати кращий варіант саме для Вашої моделі автомобіля.